Bara roliga nyheter!

Hej allesammans! Har ni haft en bra helg? Det har jag. Det har hänt en hel del roliga saker. Tobbes polare Josef och hans tjej Lina har fått barn! En liten tjej som fått namnet Myra. Igår var vi och kikade på henne, då var hon bara ett dygn gammal och hur söt som helst.

Idag fick vi  reda på att några andra också ska bli föräldrar. Vilka det är är för tidigt att berätta, det kan hända så mycket eftersom hon bara är någon vecka gången. Men så fort det blir 'offentligt' lovar jag att berätta! Det var i alla fall den roligaste nyheten på länge! Vi är så glada för deras skull!

Just nu står Tobbe i duschen, så när han duschat klart är det sängen och sova som gäller. För imorgon är det jobb för Tobias och jag ska runt och prata med lite folk angående jobb, så ni får mer än gärna hålla tummar och tår för mig.

Dags att sluta skriva nu, och istället krypa ner i sängen. Jag längtar!
Vi hörs och ses!
Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0