ATT GLÄDJAS

Såja, då var man nyduschad och nyfixad. Jag är på superbra humör idag, känner bara för att skrika av glädje. Varför vet jag faktiskt inte. Eller jo, jag har en massa saker att vara glad och tacksam för. Tobias, min familj, mina vänner.. Ja, ni vet vilka ni är. Det är höst, solen skiner och minusgraderna biter tag i min hud så fort jag sätter min fot utanför dörren. Men det är härliga tider minsann. Julen är ju snart här också. Har varit sugen på att slänga på nå julmusik i flera dagar nu, men jag har i sista stund övertalat mig själv om att det är för tidigt.
För visst är det väl det?


Tänkte i all fall börja julstäda och julstöka lite nästa vecka. Får väl se om musiken åker på då. Hade väl mest tänkt byta nån gardin och lägga fram nån röd duk. Tomtarna får vänta nån vecka till, ty det känns alldeles för tidigt för det. Samma sak gäller det med julklappshandeln. Den borde jag dock börja med snart, men jag vill ta den så nära jul som möjligt för att i största möjliga mån se till att julstämmningen infinner sig på självaste julafton.

Har du börjat med allt julstök ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0