9/11

Hej allihopa! Vilket underbart väder det är idag. Vad gör ni inne? Ut i solen med er! Min blogg kan ni läsa senare, den finns kvar när ni kommer tillbaka, I promise you! Vilket härligt höstväder det är alltså! Och här sitter jag också och gör mest ingenting. Eller ja, jag kikar faktiskt på lite presenter åt min käre far. För ni kommer väl ihåg Farsdag på söndag! Det får man inte glömma. Har hittat en massa roliga presenter, kolla in dom här bland annat.

Den hostande askoppen.


Detta är den perfekta presenten för den som försöker att sluta röka, om du inte kan hålla dig så påminner askkoppen dig om varför du försöker att sluta. När du sätter ciggen i den börjar den att hosta förskräckligt. Frågan är om du verkligen kommer att ta upp ciggen efter att du just hört askkoppen hosta lungorna ur sig. Denna askkopp kanske inte gör så att du slutar röka men den är en ganska rolig tankeställare. Det är ju även en rolig grej att ta fram för dina kompisar som röker, det lär garanterat väcka uppmärksamhet. Bra present att ge bort till någon som försöker sluta röka eller som du vill ska sluta att röka. Inte lika effektiv som nikotin tuggummi men bra mycket roligare!

Tyvärr, eller som tur är kanske jag ska säga, så röker ju inte min pappa, så han får nåt annat. Men din pappa kanske gör det?

Isskrapa med handskydd



När pappa skrapar bilen ska han väl inte behöva frysa heller? Nej, just det. Med en sån här isskrapa slipper han snö i rockärmen vilket resluterar i en glad pappa. Och en glad pappa är en bra pappa.

Kanske far min ska få en sånhär. Ska skriva upp det på idélistan.

Kylmugg



Dom här muggarna är gjorda av tålig plast med ihåliga väggar fyllda av en vätska som fryser till is när muggen får ligga i frysen. Perfekt att dricka kall öl ur! Så låt honom slippa isbitarna som ändå bara smälter och ger ölen en vattning smak, ge honom en kylmugg istället!

Detta skulle garanterat uppskattas av min pappa!

Så, vad ska din käre far få av dig på söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0