IN OUR BEDROOM



Som ni ser så har vi satt upp vår fina sänggavel nu, och visst blev det fint? I just love it! Den är köpt från EM men är tillverkad av CS möbelfabrik och ingår i serien Rapsodi. Överkastet är från MIO, de bruna kuddarna från IKEA, guldkudden vet jag inte vart den är från, och lyktorna på gaveln är från IKEA.

Sedan jag la upp videon på vår lägenhet, har vi ju bestämt att vi ska köpa hus, så vi bryr oss inte om att tapetsera om och så i denna lägenhet. Istället sparar vi pengarna tills det blir aktuellt med husköp.

Och på tal om husköp så ska vi på husvisning ikväll. Fast vi inte sett huset ännu så är vi ganska säkra på att det nog inte är ett hus för oss. När vi såg den på hemnet så tyckte vi det såg fint ut, speciellt läget, så vi ringde och bokade en visning. Men efter det har vi kört förbi och kollat på det, men det känns inte som att det är nåt för oss. Men vi ska i alla fall kika på det.

Men nu ska jag äta lite frukost, tror det blir lite gröt.
Vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack jag hittade :D

allt bra med dig annars?:)

2008-12-15 @ 11:08:24
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0