TJOLAHOPP


Kul att mitt inlägg om julpyntet hamnat på förstasidan, tack Karin!

Kvällen har i alla fall varit lugn för min del.
Åt middag hos svärföräldrarna och efter det for jag och min underbara sambo och tillika pojkvän till Krille och Li och blev kvar där fram till elva ungefär. Sen for vi och körde en sväng genom stan, och nu är vi hemma och ser lite TV. Men det är väl dags att krypa till sängs snart skulle jag tro. Så man inte sover bort hela morgondagen. För då blir det lite mer klappjakt, har en kvar att köpa. Förhoppningsvis hittar jag nåt som passar, så jag slipper tänka mer på det.

Nåja. Tänkte inte göra detta inlägg så långt. Vi hörs ju trots allt imorgon igen. Sakna mig inte för mycket!

Puss och godnatt söta änglar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Heej hjärtat! 3dagar sen kommer jag hem!! :D Wiiiiie! då är inte piteå säkert nå mer ;D passa på å hitta på saker nu;D it's too late when the time comes ;D haha! Måste bara säga att din blogg är underbart rolig att läsa <3 kan du hjälpa mig med min blogg sen? med utseende och sånt du vet?^^ Pusss love you<3 Ha en bra dag!

2008-12-14 @ 15:13:31
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0