THE END

Och så var helgen nästan slut, och jag kan konstatera att den har varit både bra och rolig. Idag har jag och Tobias varit på stan en sväng med Krille och Li, och nu ikväll blev det filmtittande med Lunkan och Maja. Mycket trevligt.

Och morgondagen blir nog minst lika rolig.
Då ska jag gå på stan med min bror Alex, som är hemma över jul. Han bor i Umeå i vanliga fall, så det är inte så ofta man träffar honom. Så det blir nog trevligt. Och förhoppningsvis hinner jag gå en sväng med Stina också. Träffade henne på Coop idag, och hon sa att hon också skulle på stan så vi bestämde att vi skulle höras av imorgon.

Efter stan blir det ännu mer trevligheter. (Kan man säga så?) Jag och Tobias är nämligen bjudna på lilla julafton hos min mormor och hennes karl. Mamma, pappa och brorsan ska också dit, så det blir nog mysigt.

Vad händer för er imorgon? Nåt roligt planerat?

Kommentarer
Postat av: Elsa

åååh. jättefin design!

2008-12-22 @ 14:32:10
URL: http://littlemisselsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0