MÅNDAGEN & DAGARNA EFTER DEN

Hej igen! Allt bra med er? Det blev inge skoterkörning idag, för det hanns inte med. Vi vaknade som sagt så sent, och innan vi var klara och redo, så var det typ mörkt ute. Nåja. Imorgon ska vi i alla fall ut och köra! Så det blir att ställa larm på mobilen, så vi inte sover för länge.

Så idag har vi istället varit runt och kollat på lite skotrar, och bilar. Tobbe vill köpa ny skoter och bil. Får se hur det blir med den saken. Tills vidare kör vi med hans pappas skoter, och det duger bra tycker jag.

Lunkan ringde för ett tag sen och frågade vad vi hade för planer till nyår. Och egentligen har vi som inga, förutom att vi ska vara med Håkan och Maria. Och det lät som att Lunkan, Maja och en polare till dem också ska va med. Lite god mat och trevligt sällskap är ju aldrig fel. Så jag gissar på att det blir så.

Men nu ska jag se lite tv innan vi börjar med middagen.
Vi hörs!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

neh, nu har asiken alla sååna där fina fallande

hjärtan och snöflingor .. måste jag också skaffa :D :D

2008-12-29 @ 23:03:17
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0