IGÅR OCH IDAG

Gårdagen blev lyckad. Jag var ner på stan och tog en fika med söta Anni. Vi satt och surrade i drygt en timme om allt och inget, innan hon var tvungen att kila iväg och jobba igen. Efter det mötte jag upp Nina och vi gick omkring och kikade på julklappar. Blev dock inget julklappsköp, då varken hon eller jag hittade det vi tänkt oss. Istället fick jag med mig ett halsband till mig själv, och Nina köpte en primer och lösögonfransar.

Och igårkväll var vi på hockey, och som vi alla hoppats på så vann Luleå mot Skellefteå. 2-1, och jag kan säga att det var en spännande match.

Idag ska jag göra så lite som möjligt. Ringa några samtal i eftermiddag, men utöver det så blir det lugna puckar.

Vad ska ni göra idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

jag ska bara jobba=)

2008-12-10 @ 11:23:51
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0