HELGEN

Hej sötisar! Jag vet att jag är världens tråkigaste bloggerska på helgerna. I vanliga fall brukar jag hinna med ett par inlägg, men nu har jag inte hunnit med ett enda. Förrän nu då.

Hur har er helg varit?

Min har varit lika bra som alltid. I fredags gjorde vi (jag och Tobbe) inte så mycket, men igår var vi på stan och köpte julklappar. På kvällen åt vi tacos och såg film med Lunkan och Maja. Och idag var vi på stan igen och handlade ännu mer julklappar. Och nu ikväll har vi varit på middag hos min mormor, och efter det sett film med Anni, Johannes, Krille och Li.

En helhelg alltså.
Men nu är det dags att gå och sova. Så vi får höras imorgon igen!
Pussar och kramar på er allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0