HELGEN SOM VARIT

Hej allihopa! Jag vill börja med att be om orsäkt för den superdåliga uppdateringen dom senaste dagarna. Men som vanligt har jag haft fullt upp hela helgen. I fredags blev det middag och IDOL-tittande med Lunkan och Maja. I lördags for vi som sagt till IKEA, och kom inte hem förrän vid fyratiden. Då var det bara att hoppa i duschen och göra sig klar för en partykväll med utgång. Riktigt skoj hade vi det! Och igår sov vi till två (!!), fick bråttom upp för att hinna till skyltsöndag på stan. Efter det for vi till restaurang Toppen i Norrfjärden och åt. Och kvällen ägnade vi hemma hos mina föräldrar. Så som ni hör så har jag inte haft mycket tid över till bloggen.

Men allt detta har fört lite bra med sig. Nämligen att min kamera fungerar igen! När vi var hemma hos mamma och pappa letade jag fram min andra kamera, för att jag tänkte att jag ju kunde använda den, även om bilderna inte blir lika bra, but still. Men när jag provade att sätta in minneskortet från den 'trasiga' kameran i min andra, så funkade det igen. Och när jag sedan bytte tillbaka, ja då fungerade kortet i den kameran igen. Så nu kan jag fota hur mycket jag vill igen. I'm so happy.

Oj, vad jag skriver och skriver. Det blir lätt så när man varit ifrån bloggen några dagar. Men nu ska jag se om det är några fler som skickat bilder på leopardsminkningar. Om inte lägger jag upp bilderna från de två tjejer som faktiskt gjort det. Så kika in om ett tag igen!

Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0