FÖR ATT HAN ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Och jag och Tobbe som inte skulle ge varandra några julklappar... Trodde jag ja. När jag kom hem efter jag varit på stan så sträckte han fram ett paket och sa god jul. Jag log lite smått och sa 'Men vi skulle ju inte ge varandra nåt...' Han svarade att han sket i det, och att jag skulle öppna det med desamma. Och jaa, även fast det inte är julafton idag, så kan man ju inte säga nej till att öppna ett paket liksom. Så jag slet av pappret och vad låg då där? Jo en Volumaster från Björn Axén! Åhhhh! Det var typ det jag önskade mig mest av allt!

Men nu ska ni inte tro att jag inte köpt något till honom. För det har jag. Så jag sprang och hämtade hans två paket så att han också skulle få öppna lite. Han fick en tröja och ett par kallingar.. Inte speciellt roligt kanske, men vi skulle ju inte ge varann nåt. Men jag kunde inte låta bli när jag var på stan idag. Och det kunde tydligen han heller, eftersom han for och köpte min julklapp direkt efter jobbet idag.

Vilken buse han är! Men han är också världens bästa pojkvän.. ♥

Så nu ska jag hoppa i duschen och tvätta håret, för att sedan prova min nya master!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ida

mm tackar ; )

god jul! <3

2008-12-23 @ 22:08:21
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0