A NEW DAY HAS COME

God morgon vänner! Hur mås det idag? Med mig är det bra, förutom det där med husen som jag skrev om igår. Nåja, det var väl helt enkelt inte meningen att vi skulle bo där. Svårare än så är det inte. Vi hittar nog nåt nytt hus snart, som vi gillar båda två.

Så idag ska jag inte deppa! Istället ska jag ut på en långpromenad, eftersom det faktiskt är plusgrader ute. Svårt att tro eftersom det var -18 i tisdags. Men så är det. Så en promenad på ett tag, så fort det ljusnat lite ute. Efter det blir det att äta lunch med Tobias, och när det är gjort ska jag börja göra mig klar för kvällen. Vi är alltså bortbjudna på middag hos Tobias brorsa David och hans tjej Anna. Så det ska bli trevligt. Förhoppningsvis hinner vi se IDOL-finalen också. Vem tror ni vinner? ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

KEVIN!!!

2008-12-12 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0