HEJ HEJ HALLÅ!

Eller Hallå Hej, som man oftast får höra. I alla fall på jobbet. Visst Maria? Haha, jaa vi lämnar det. Idag är det äntligen fredag och jag är ledig i fem, ja ni läste rätt, fem hela dagar. Så underbart skönt. Behöver verkligen lite tid för att ta igen mig. När jag känner efter så är det nog inte bara Tobbilobbi som är ur balans.

Idag har jag dock lite saker att stå i så det blev ingen sovmorgon inte. Den får vi ta imorgon istället. För idag har jag och Tobbe ett möte på banken klockan 10.00. Sen ska jag till frissan 12.15. Längtar verkligen tills det, är så less på mitt tråkiga hår. Och runt 14.30 tiden möter jag upp Anni för en fika på stan. Tobbe slutar jobbet klockan 16.00 så då ska vi fara runt och kolla på lite saker till huset. Kök, vitvaror, golv, tapeter.. Kul kul.

Men nu blir det duschen och förhoppningsvis lite frukost. Har dock inte varit så hungrig de senaste dagarna, vad då det kan bero på.. Nåja. Duschen nu i alla fall!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: blomman

hahaha, ja verkligen. var skönt att inte behöva höra det och vara ledig igen snart :D

Hoppas håret blir bra oavsett om du väljer lugg eller inte. en bild hoppas jag på :)

2010-01-29 @ 10:10:34
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Maja

Nu blev jag också nyfiken på håret då blomman skrev sådär=)Hoppas få se dig snart=)

2010-01-30 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0