LCHF - DAG TRE, MINUS TVÅ KILO

Det blir mycket LCHF-inlägg nu märker jag, men det får ni leva med. Är ni inte intresserade så behöver ni inte läsa. Men jag vet att ni är många som är nyfikna på hur det går för oss. Så det tänker jag berätta om.

Idag börjar alltså den tredeje dagen av LCHF. Jag märker ingen större skillnad, förrutom att jag gått ner två kilo sen i måndags. Men det är ju bara vätska som lämnat kroppen, men ändå. Tobbe har gått ner dryga två kilo, och messade mig för ett tag sen och sa att han kände sig lite yr. Men att man känner sig yr eller till och med blir illamående de första dagarna är ju inte så konstigt då man ju tvingar kroppen att ställa om sig från att använda kolhydrater som energi, till att använda det fett man äter, och det fett som redan finns i kroppen. Så allt är som det ska. Jag har inte hunnit känna efter riktigt hur jag mår idag då jag bara suttit här i soffan hela morgonen. Men snart ska jag klä på mig och kila till jobbet, så då kanske jag känner av nåt.

Att äta denna nya kost funkar i alla fall hur bra som helst. Har fortfarande inte kännt nåt sug efter varken socker eller kolhydrater (som ju faktiskt är socker det också). Så vi fortsätter som vi gör nu.

Skriver mer senare idag,
ifall jag känner av någon yrsel eller liknande.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin - vägen tillbaka efter en våldtäkt

Hej och tack för besöket på min blogg! Jag har fått en skräddarsydd kostplan utav SM-mästaren i bodybuilding. De är ju ena hejare på kostlära de där människorna. Jag känner mig jättenöjd både med resultat och kosten. Dessutom har jag blivit riktigt pigg utav den! :)



Trevlig blogg, förresten! <3



Kram KRam

2009-10-14 @ 16:25:55
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0