TJOSAN HOPPSAN

Ännu en dag på jobbet har passerat. Kom just hem och nu väntar jag på att Tobbe ska duscha och göra sig klar så att vi kan fara på en husvisning klockan 18. Spännande, var ett tag sen vi gick på nån visning nu, men det har helt enkelt inte kommit ut några hus vi varit intresserade av.

Vad som händer senare ikväll vet jag dock inte. Gissar att det blir en mysig kväll framför TVn. Kanske nåt gott att knapra på (läs gurkstavar) och nåt mumsigt att dricka (läs vatten alt. mjölk). Härligt va?

Haha, ja ni är ju vissa som inte för något i världen kan förstå hur vi kan leva med LCHF. Men för er kan jag tala om att det är alldeles fantastiskt lätt, roligt och gott. Jag avstår gärna från allt vad socker och kolhydrater heter, nu när man insett hur pass mycket bättre man faktiskt mår utan dem.

Nåja. Nog om det. Nu ska jag också göra mig klar, fixa håret och byta tunika. Kanske bättra på makeupen lite. Sen bär det av på visningen! Hoppas på det bästa. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0