TÅRAR FYLLDA MED KÄRLEK

Åh nej! Jag sitter här och gråter. Inte för att jag är ledsen, utan för att jag är glad. Loggade in på min lunarstorm (!!) och kollade min mail. Och så såg jag några mail som Tobbe skickat till mig förut... Och jag blir så rörd! Han är så underbar! Tänker inte säga vad som står i dem, men om jag berättar att det ena mailat börjar med "Min kärleksförklaring till dig!" så kanske ni kan tänka er hur resten låter. Min underbar Tobias.. 

Jag kan inte förstå varför just jag kan vara så lyckligt lottad. Att få ha en sån underbar kille vid min sida. Och att den killen är just den person som jag älskar mest på denna jord, och att han känner samma kärlek för mig. Det är något som inte alla får uppleva.

Men det får jag, det får vi. Det är över tre år sen våra vägar korsades, och jag kan bara säga att den kärlek och värme jag kände då, känner jag fortfarande. Men nu ännu starkare, varmar, närmare, intimare.

Tobias, du vet vad jag känner för dig. Och det är inget jag behöver skylta med här på bloggen egentligen. Men eftersom det är här jag skriver ner mina känslor, tankar och funderingar så får även detta rymmas här.

Du är underbar, och jag älskar dig för att du är du!



Kommentarer
Postat av: Maja

Oh så gullat=)

2009-11-14 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0