OH HAPPY FRIDAY

Och så var det fredag igen. Men inte vilken fredag som helst. För idag börjar mest troligen budgivningen på huset! Åh, det pirrar i hela kroppen. Vill ju så mycket ha det där huset! Men vi får väl se, vet inte alls om det är någon annan som också är intresserad av det. Vi har i alla fall satt en gräns på hur mycket vi är villiga att lägga på det, så det känns bra. Får bara hoppas att ingen annan vill lägga mer än det...

Snart ska jag iväg till jobbet.
Slutar 16.45 idag och är ledig i helgen. Fast jag är ju i och för sig ledig varje helg nu för tiden. Men vad som skall hittas på på den lediga tiden vet jag dock inte. Beror väl på hur det går med budgivningen. Antingen dansar vi av lycka, eller så gråter vi av sorg.

Nej, skojja bara. Är det menat att vi ska bo där, så kommer huset bli vårt. Om inte, ja då får vi leta vidare helt enkelt. Det är ju inte the end of the world precis, även om det skulle kännas så ifall vi inte vann..

Men nu ska jag dra på mig ytterkläderna och kila ner till bussen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hoppas alla andra har missat potentialen ni ser i huset, så ni får det på en gång=)

2009-11-20 @ 10:36:30
Postat av: blomman

Heja er! :D

2009-11-23 @ 09:08:44
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0