GOD MORGON

Lever ni? Det gör jag, men det är värre med Tobbe. Stackarn fick sån huvudvärk igår att vi fick lov att fara hem. Och han har fortfarande ont i huvudet. Jag har också lite ont, men inte lika mycket.

Så nu ligger vi i var sin soffa, Tobbe ser Desperate housewives och jag läser lite bloggar. Har också lagt en beställning på en diffuser till kameran. Så den kommer förhoppningsvis till veckan. Känns roligt att jag börjar få så mycket tillbehör till kameran. Nästa sak på listan är ett nytt objektiv. Men det får bli efter julhelgerna.

Nu ska jag se lite DH med älsklingen,
sen hoppas jag på att vi kan ta en lång, härlig dusch tillsammans.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

men snart måste det vara dags för lite nya kort här åxå :P är kul att hålla på med kameran så länge den vill som en själv :P

2009-11-15 @ 13:14:56
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0