BAKA, BAKA LITEN KAKA

Eller nja, kakor är förbjudet! Men bröd har jag bakat. Eller det är ju inte som 'riktigt' bröd heller, då det är ett LCHF-bröd. Men jag tycker det är smaskens med en massa smör och ost på. Mumma!

Sitter och ser på Desperate Housewives, så himla bra. Och Tobbe är påväg hem, han har varit på hockey i Luleå. Som jag saknar honom. Även fast vi sågs imorse, kan jag inte sluta längta efter honom. Jag tror det kallas kärlek.. <3

Åh, blir alldeles varm i kroppen av att tänka på honom, min underbara karl. Något som dock inte gör mig varm är vädret utomhus! Idag var det riktigt kallt ute, och jag har ingen riktig vinterjacka. Så det måste införskaffas. Har hittat en snygg på teamsportia, men tycker den är i dyraste laget. Men men. Vi får väl se hur det blir.

Känns lite jobbigt att köpa kläder nu också, då jag ju hela tiden minskar i storlekar och omkrets. Haha. Nåja. Bara för att jag tappar kilon betyder det ju inte att jag ska behöva frysa i vinter. Så det är klart att jag måste ha en vinterjacka! Men får kanske försöka hitta nån billigare helt enkelt.. Någon som sett någon snygg, till rätt pris någonstans? Hojta till!

Men nu mina vänner ska jag hoppa i duschen, eller kanske lägga mig i badet...? DEt vore riktigt härligt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0