A HOUSE & A GIRL WITH LONG HAIR

Today is the day. Idag får vi veta om vi blir husägare eller inte. Det är så spännande att jag ryser när jag tänker på det. Så jag skriver inte mer om det just nu, återkommer då jag vet mer istället.

Istället får ni titta på mitt hår! Äntligen är det långt och fint, and I love it! Visst är det snyggt? Håret alltså, titta inte på mig. Jag är osminkad och nyvaken! Haha, om man nu får skylla på det. Men ni ser ju the hair i alla fall. Åh, I just love it! Skulle dock vilja fylla ut med lite mer, ser lite tunnt ut längst ner. Så det får jag se till att fixa här framöver. Men tills dess så duger det här alldeles utmärkt. Sen är det ju lite i längsta laget när det är plattat, men när jag lockar det, som här nedan så blir det exakt den längd jag vill ha. Så det får nog vara så här. Eller? Kom gärna med synpunkter :)



Men nu ska jag dricka en kopp thé innan jag far till jobbet. Och ska hinna sminka mig också. Så det är bäst att jag kilar nu. Hör av mig då jag vet mer om the house.

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maja

Har du förlängt det? Eller växer det sådär fort=)

2009-11-25 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0