ETT LITET HEJ

God morgon världen! Är ni vakna? Jag hade gärna legat kvar i sängen imorse, men eftersom jag har ett jobb att sköta så var det bara att stiga upp. Sitter och ser TV och har just ätit lite frukost. Snart ska jag klä på mig och dra till jobbet. Har det sena passet idag, så jag jobbar till 18.

Ja, det var väl ungefär vad jag hade att berätta idag. Usch vad bloggen har blivit tråkig nu, jag vet. Men när man jobbar så mycket så händer det inte så mycket som är värt att berätta om. Och när man väl är ledig så har man ingen tid till att blogga, för då vill man passa på att göra allt det man inte hinner göra annars. Så då prioriteras inte bloggen precis.

Men det är kul att se att ni fortfarande är lika många som läser den! Statistiken är densamma, även om jag bloggar ofta, eller mer sällan. Roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0