MÄTT I MAGEN

Det är inte ofta man vaknar och är proppmätt, men det var jag minsann imorse. Älsklingen och jag var nämligen ut och åt igår. Till förrätt åt jag vitlöksbröd och Tobbe tog chickendrumsticks, och till varmrätt åt jag fläskfile och pommes, och älsklingen beställde in entrecot och potatisgratäng. Nån efterrätt blev det dock inte, då vi verkligen var proppmätta! Så efter den underbara middagen så for vi hem och intog soffläge. Och kvart över åtta gav Tobbe upp och gick och la sig. Jag stannade uppe tills klockan nio då jag fick ett litet sms från min käre boyfriend där det stod nåt i stil med "Jag kan inte sova utan min älskling.." så då gick jag också och la mig.

Så någon frukost var det inte tal om när jag steg upp imorse.
Och nån lunch lär det heller inte bli. Har svårt att tro att jag ens kommer äta nån middag. Är verkligen proppmätt!

Idag ska jag dock gå ner på stan en sväng.
Måste hitta något fint att ha på mig på Anders och Majas wedding nästa helg. Och kanske köpa något snyggt att ha på lördag, då jag bestämt mig för att festa, Tobbe är inte så sugen.. Men jag är verkligen råpeppad! Men än så länge verkar ni svårflörtade, mina vänner. Kom igen nu, tänk vad kul med en riktig fest! Nån som är på? Call me ;)

Kommentarer
Postat av: blomman

Vi har styrt ferre. kom aldrig och säg att jag är svårflirtade när de gäller party ;)

2010-03-20 @ 14:55:06
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Elin

Har en liten länk "tävling" på gång på bloggen, där man ska lägga in sin favorit fredags outfit :) tror den skulle passa dig ganska bra :D mer info på bloggen :D

Kramar Elin! <3



PS: Om du inte vill vara med eller inte vill ha "reklam" på din blogg så är det bara radera kommentaren, och förlåt :DS

2010-04-04 @ 11:01:05
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: ewe♥

fin blogg!

Ta tillfället och fråga mig vad du vill nu på bloggen ;)

Kram ewe♥

2010-04-09 @ 12:08:03
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0