DAGENS MED GÅRDAGENS PICTURE

Istället för 'Dagens' får ni se 'Gårdagens'. Idag och ikväll har jag nämligen sett ut som jag vet inte ens vad. Har i och för sig jobbat, men hade ingen ork över till att fixa till mig imorse. Så det blev en liten fläta i luggen och lite mascara på fransarna. Inget att se alltså.

 

Och ikväll har jag och min kära man varit hos våra bästvänner Lunkan och Maja och hjälp dom med deras renovering av huset dom flytta in till i tisdags. Det har målats och det har rivits tapet. Och målats lite till. Så jag har färg över hela mig. Just därför blir det ingen dagens idag. Men jag tror ni klarar er utan det.

 

Imorgon jobbar jag kvällspasset. Eller ja, det innebär alltså att jag jobbar till 18.00 vilket ju inte alls är så fasligt sent egentligen, men på en fredag är det ju att föredra att jobba det första passet och sluta vid fyra. Men men. Det ska nog gå bra ändå. Känns bara så otroligt skönt att det snart är två dagars ledighet. Jag behöver det verkligen.

 

Och på söndag kommer ju en viss person hem. Som jag längtar efter dig, min kära vän <3


Kommentarer
Postat av: ♥ Alle ♥

Fin bild :)

2009-09-05 @ 19:00:22
URL: http://www.gardina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0