SJU TIMMAR AVKLARADE

Hej vänner! Nu är jag hemma efter sju timmar på jobbet. Har gått riktigt bra idag också, känns verkligen roligt. Och idag fick vi nya som börjat träffa varandra också, så det var kul. Har inte riktigt vetat hur jag ska jobba resten av veckan, men nu fick jag schemat och det ser ut som följande.

Torsdag: 15-23
Fredag: 14-22


Så det blir sena kvällar.
Men det ska nog gå bra. Bara trist att jag knappt hinner träffa Tobbe nåt på ett par dagar. Nåja, får väl mysa med honom ordentligt ikväll istället.

Men nu väntar en lång och varm dusch.
Vi hörs!


UPPDATERING

Fick nu veta att jag ska jobba även i helgen, så både lördag och söndag jobbar jag 15-23. Tuffa tider, men det är sånt man får ta. Det ger ju pengar på kontot i slutet av månaden! Och alla pengar är välkomna, nu när vi siktar på att åka utomlands om några månader!

Kommentarer
Postat av: Maja

Så spännande det låter med sos alarm, sena timmarna borde väll innebära ob? alltid ett plus=) Hoppas du får det fortsatt bra där, hälsningar från oss i sjukstugan mitt emot!

2009-05-07 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0