KILLKVÄLL PÅ STAN

Hey peeps! Hur är läget idag? Med mig är det prima ballerina! Lite ont i magen och en släng av huvudvärk, men jag ska inte klaga. Det är ju en underbar dag iaf! För efter dagens pass (8-17) på jobbet så tar jag helg. Eller jaa, jag jobbar morgonpasset på lördag, men det räknas inte. Typ. Hur som helst...

Var på killkvällen på stan med Tobbe, Dan och Lunkan. Vi åt middag på Arbaillo (stavning?), skänkte pengar till Gert Fylkings kamp mot prostatacancer, tog en fika på Cafe del Mar och shoppade lite. Tobbe fick med sig en ursnygg hoodtröja från Hanséns medans jag fick med mig ett par trosor, en kjol och ett par leggings från Lindex, samt ett långt linne från VeroModa.

Efter killkvällen drog jag och Tobbe hem och såg lite TV innan det var dags för sängen. Och nu är det morgon igen och jag ska börja jobba snart.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0