EN LEDIG TORSDAG

Hej pinglor och punglor! Haha, det där lät ju lite knäppt. Försökte komma på ett namn som passar till er grabbar som läser bloggen, för pinglor är väl mest tjejer som kallas.. Så nu får ni heta punglor från och med nu!

Idag är jag ledig. Så jag tog en liten sovmorgon fram till halv tio. Riktigt skönt vill jag lova! Hade gärna fortsatt sova ett par timmar till om det inte vore för att jag ska ner på stan. Ska möta upp söta Nina för en fika, och förhoppningsvis lite shopping. Hade även tänkt hinna förbi solarieöarna en sväng idag.



Två väldigt gamla bilder på Nina och mig. Den först från december 2006 , den andra från Augusti 2006. .

Och ikväll ska vi på husvisning, men det är inte vi själva som ska titta på hus, utan Lunkan och Maja. Men eftersom Maja jobbar så undrade Anders om inte vi ville följa med honom, vilket vi ju så gärna gör. Så husvisning kl 19.00 ikväll är inbokat!

Nåt som även är inbokat är en lång, härlig dusch då detta inlägg är färdigskrivet. Sen skall det fixas hår och kletas på makeup och självklart skall det tas på kläder. När det är gjort är jag fit for fight!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack! Jag är nöjd=D Jag börjag jobba 1 men det hade varit kul! Attans=P Men kika in en snabbis=D Puss

2009-05-14 @ 11:43:19
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Renée

haha, punglor :D

2009-05-14 @ 14:37:15
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0