EN CIDER EFTER JOBBET

Då var den arbetsveckan slut. Det är vad jag önskar att jag kunde säga. Men nej, jag jobbar imorgon och på söndag också. 15-23 båda dagarna. Känns inte speciellt jobbigt, utan mer trist då jag ju vill ägna tid med min älskling då han är ledig. Men det är inte mycket att göra åt det. Vi har det ju dock så grymt skoj på jobbet så det finns inte! Igårkväll jobbad jag, Danne, Anna och Maria, och ikväll jobbad jag, Maria, Hanna och Erika. Och båda kvällarna har varit galet roliga! Kul att man hamnat på ett ställe där man trivs från första början. Hopps verkligen att jag blir kvar länge där! Men jag hoppas dock få slippa att jobba kväll allt för ofta. Men det ger ju iofs bra pengar...

Måndag och tisdag är jag dock ledig, och det kan nog behövas efter en 46 timmars lång arbetsvecka, med fyra kvällspass. Hade tänkt att bara ta det lugnt, kanske gå ner på stan en sväng och självklart ta en sväng ner till solarieöarna, vilket är total avkoppling för mig!

Men just nu känner jag mig också helt och hållet avslappnad. Har just hällt upp en kall cider, vilket jag tycker att jag förtjänar efter en lång arbetsvecka. Som ju dock inte är slut ännu. Men ändå.

Väntar bara på att Tobbe ska komma hem, han har varit hos Dan och sett hockey. Men det lät som att han var påväg hemåt, så det ser jag fram emot. Min älskade Tobias, som jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Renée

klart man förtjänar en kall öl eller cider efter flera dagars slit :)

2009-05-09 @ 12:57:57
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0