DET KOM ETT SMS...

Var tänkt att jag skulle va ledig imorgon också, men det blev inte riktigt så. Fick ett sms av Camilla om att ett pass var ledigt klockan 7-15 och att först till kvarn skulle få det. Så jag messade direkt tillbaka, och fick till svar att hon bokar in mig på det. Så det känns superbra! Även om det är skönt att vara ledig, så jobbar jag ju såklart hellre så jag får lite extra kosingar. Och just morgonpasset är ju superbra, då Tobbe ändå är på jobbet och jag ju faktiskt inte har något vettigare för mig ändå.

Har just varit och satt på den första maskinen med tvätt,
och ska snart börja gå ner mot stan. Ska ju till optikern. Så vi får höras sen raringar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej sötnos! Hur har det undgått mig att du bloggar? O_o Menmen, från och med nu kommer jag bli en trogen och hängiven läsare ;)



Saknar dig vännen, vi måste höras snart, vi har mycket att prata om! Kramar / Angelica

2009-05-12 @ 03:54:33
URL: http://angelicaolmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0