42 FRÅGOR OCH SVAR

Ännu en lista. Eftersom jag inte har nått bättre för mig så fyller jag väl i den.

1. När gick du upp idag?
 08.00
2. Diamanter eller pärlorn? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Oj, det minns jag inte..
4. Favorit tv-program? Roomservice, Desperate Housewifes..
5. Vad åt du till frukost? Har inte ätit någon frukost
6. Vad är ditt / dina andra namn? Ilona
7. Din favoritmat? Grillat
8. Vilken mat gillar du inte? Oj, det är ju så mycket!
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? CD? Finns det nån som lyssnar på CD nu för tiden..?
10. Vilken bil kör du? Kör ju inte själv, men vi (eller jaa, Tobbe) har en Audi a4 1.8 TQ
11. Vilken är din Favoritmacka? Hansénslimpa med korv och ost, mums!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Otrohet
13. Vilka är dina favoritkläder? Skor i alla de former och färger! Men främst klackar ♥
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka ? Skulle ta med mig Tobias till New York! 
15. Favoritklädmärke? Det blir ju mycket Gina, H&M, VeroModa..
16. Var vill du dra dig tillbaka? Ingen aning
17. Favorittid på dagen? Kvällen
18. Var är du född?
 Piteå BB
19. Vilken är din favoritsport att se på? Ishockey
20. Vem tror du inte gör detta? Många
21. Vem tror du gör det först? No idea..
22. Coca Cola eller Pepsi? Cola
23. Fotboll eller ishockey? Ishockey
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Maybe baby.. Men det berättar jag inte nu!
27. Vad ville du bli när du var liten? Frisör
28. Bästa barndomsminnet? Har så många! 
29. Varit i Afrika? Nej
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja!
31. Varit med om en bilolycka? Ja
32. Favoritdag i veckan? Lördag
33. Favoritblomma? Ros
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Sunes
35. Har du någon cykel? Ja
36. Vem fick du senaste mailet från? Camilla skulle jag tro
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ingen
38. Vems svar är du mest nyfiken på? På denna lista? Allas!  
39. Senaste personen du delade en middag med? Tobias och hela hans släkt på Gästis i Kalix igårkväll
40. Vad sysslar du med just nu? Svarar på frågor
41. Favoritfärg? Svart
42. Hur många tatueringar har du? Noll


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Okey=D Jag har nyss läst klart 8an! Är grymt trött.. Jag har jobbat rätt mycket de 2 senaste veckorna, och så har jag ju hästen också nu. Menmen man ska vara glad att man har jobb! Och jag älskar ju mitt<3 Puss

2009-06-02 @ 17:53:01
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

Vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-06-05 @ 13:27:15
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0