SUPERSNYGGT OCH SKITSNACK

Vill börja med att säga att det blev supersnyggt med de nya tapeterna! Blev tusen gånger finare än jag någonsin kunnat tänka mig, vi är så nöjda! Nu återstår bara vardagsrummet, men tapetseraren är här nu och i full gång med att sätta upp våder, så i eftermiddag när vi kommer hem är det nog klart! Spännande! Lägger upp bilder så fort vi fått i ordning allt.

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag iväg, ska va på Lernia klockan 8.30. Och klockan 12 ska jag, Becca, Angelica och Sara ta en fika och snacka skit. Det ser jag verkligen fram emot!

Nej nu mina vänner, måste jag kila. Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

fin design :D

2009-03-25 @ 15:06:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0