STÄD OCH STÖK

Jag håller på att städa och stöka i lägenheten. Nu är tapetseringen och målningen klar, och vi är mer än nöjda! Nu återstår alltså bara att komma i ordning. Ska dammsuga hela lägenheten nu, och sen flytta lite möbler och hänga lite tavlor. Tänkte ge er en liten sneakpeek på resultatet. Före och efterbilder kommer när allt är på plats.





Måste verkligen hinna få i ordning allt innan ikväll,
då vi ska ha filmkväll här. Det blir jag, Tobbe, Rebecca, Annie, Nina, Frida och Sara som ska trängas i våra soffor och fåtöljer. Fullt hus alltså! Men roligt ska det bli.

Och klockan 13.00 idag ska jag på en informationsträff om en utbildning.
Nej, jag ska inte börja plugga. Inte vad jag vet i alla fall. Men jag kanske ändrar mig i eftermiddag?

Nej, jobb ska jag ha. Så är det bara. Har hunnit maila in två ansökningar på morgonen, som jag hoppas kan leda till nåt. Håll tummarna för mig, är ni söta!

Nu måste jag dock fortsätta med stökandet, har en massa kvar att göra!

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh den svarta tapeten skall jag ha i min hall nu när vi ska tapetsera om:) den är jätte snygg!

vart har du den?

kram

2009-03-27 @ 09:35:45
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Den bruna tapeten har vi i hallen, den är riktigt fin!

2009-06-20 @ 10:56:59
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0