JOBBSNACK

Sitter på jobbet nu och har rast. Har just pratat med Elisabeth, och hon vill gärna ha mig kvar. Hon tror att jag kan bli en av de få som verkligen kan nå till det uppsatta målen. Men hon tror att det krävs lite mer tid. Så det dom erbjuder mig är två veckor till, för att se om jag utvecklas mer. Och efter det kan de bli tal om provanställning.

Har varken tackat ja eller nej till deras erbjudande ännu, men jag kommer nog ge det en chans i alla fall. Jag har ju inget att förlora, om jag inte sitter här så går jag ju ändå bara hemma. Och hemma tjänar man ju inga pengar.

Så det blir nog så. Ska dock kolla upp hur stora chanserna är att jag kan få jobb på det andra stället, ifall jag inte får provanställning efter de två nya veckorna.

Tror det löser sig vilket som. Dagen har i alla fall börjat bra, trots att det är fredag den 13e. Får hoppas att resten av dagen inte påverkas av att det ju faktiskt är en otursdag idag..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0