DAG ETT PÅ DET NYA JOBBET



Såhär glad är jag idag, typ. Klockan 12.00 börjar jag mitt nya jobb, känns spännande, men även grymt nervöst. Sitter här och dricker thé, i förebyggande syfte. Är fortfarande lite förkyld, och just nu är det verkligen inte läge för att vara sjuk.

Börjar alltså 12 och jobbar till 21. Blir en lång dag, men roligt ska det bli. Trist bara att jag knappt hinner träffa älsklingen nåt idag. Och inte imorgon heller, då jag jobbar samma tider. Suck.. Men det är som det är... Nu har jag ju ett jobb!


UPPDATERING

Självklart började jag hosta som en tok efter jag skrev inlägget ovan, och det verkar inte vilja bli bättre. Just typiskt.. Får verkligen hoppas att det går över tills klockan 12. Förbannade virus och sjukdommar... Varför finns ni ens?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0