FYLLA OCH NAKENBAD

Fredag: Jobbade till 15.45. Fick skjuts av Eva-Lotta in till stan, där jag gick och köpte ett par leggings samt ett nagellack. Ett besök på bolaget gjordes ockå. Sen bar det hem, där jag städade och gjorde mig klar för kvällen. Runt 18 snåret dök Rebecca och Patrik upp och vi drack och sjöng som aldrig förr. Det var längesen jag hade så roligt. Efter ett tag dök Anni upp och sen kom även Johannes, Ershammar och Magnus. Minns inte vad klockan var när vi gick ut, men det blev iaf ett besök på 1906 där vi drack lite gott och dansade oss varma. Och efter det minns jag inte så mycket mer.

Lördag:
Steg upp tidigt och åkte ut till Norrfjärden för att hjälpa Haffe och Carro med deras hus. Vi rev en massa tak ch väggar, och knackade ner kakel från väggarna i duschrummet. Efter det for vi allihopa till Haffes föräldrar i Kopparnäs och åt middag. Sen for vi tillbaka till Haffe och Carro och rev lite till. När vi sedan blev less for vi till Josef och Lina och spelade poker i deras husvagn. Vid midnatt nångång fick vi hämtning av Robban och vi drog oss in mot stan. Grabbarna fick för sig att vi skulle ut på havsbadet, och sagt och gjort, vi for ut dit och kollade. När vi körde längs med stranden fick Haffe den roliga ideén att dom (han och Tobbe) skulle klä av sig nakna, springa längs med stranden och sen hoppa ner i det iskalla havet. Och det gjorde dom också, medan jag och Robban skrattade och spelade in deras Baywatch-inspirerade färd ner till vattnet på våra mobiler. Tänker inte lägga ut deras nakna små kroppar i bloggen som ni kanske förstår, men är nån nyfiken att se videoklippet/bilderna så säg till... ;)

Haha, ja si vicka roliga kvällar ja haft! He jär it oft ja skratt så myche opa en helg.

Kommentarer
Postat av: Cissi

och jag hoppas ju då att du kommer ihåg att jag ringde till dig och berättade att jag snart kommer hem ;) btw, vad är det för ålder på 1906 nu??? :) (less pentan vettu)



Pusssss<3

2009-06-14 @ 18:36:04
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0