OM EN VECKA DANSAR VI OCH LER

God morgon! Jag är uppe med tuppen idag, som ni ser. Steg upp jättetidigt idag för att jag, förutom att hinna duscha nu innan jobbet, även skulle få lite tid med Mr Canon. Och det fick jag. Ni kan få se bilderna senare, för nu sitter jag på jobbet. Ett pass till sen är det långledigt till på onsdag. Riktigt skönt. Ännu skönare är ju dock att jag efter onsdag är ledig en och en halv vecka till. Så jag slipper alltså jobba under PDOL, vilket jag tackar för.

Jag och Tobbe har ju sagt hela vintern att vi ska strunta i sommarens PDOL (Piteå Dansar Och Ler är alltså en festival, för er som inte vet). Nu när det bara är en vecka kvar tills den drar igång så känner man ju suget. Så det blir nog en helhelgsbiljett iaf. Det lät som att Tobbe skulle ta ledigt på fredag också så att vi kan festa every night. Så Becca, kom hem och festa med oss! Miss you so much! Tänk vad roligt det hade varit med en massa svineri och festivalfylla! Beccelibecca, komsi komsi... ♥

Ni läsare då, kommer man få träffa er på PDOL?

Kommentarer
Postat av: Sandie

Mig kanske du kommer att träffa :) Åker upp imorgon och stannar i 8 dagar. Hade varit skoj!

Puss! / Sandie

2009-07-19 @ 13:46:02
URL: http://metrobloggen.se/livefromstockholm
Postat av: Rebecca

åhh blir tårar i ögonen (på riktigt) när jag läser det här :( saknar dig så otroligt mkt! men du och din andra hälft får partaya extra hårt, så det känns ända hit till mig också! :) så ses vi på inte allt för länge! älskar dig! =)

2009-07-21 @ 04:14:58
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0