MY DEAR MR STAFFORD



Har just varit på stan och inhandlat några nödvändigheter.
Det viktigaste jag köpte hem var Poker Straight Dehumidifier och Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist från Lee Stafford. Har ni inte provat hans produkter ännu, så gör det. Dom slår allt. Och att dom är billiga gör ju inte saken sämre. Det finns en hel serie med produkter för hår och styling, och de finns att köpas lite varstanns. Mina köpte jag på KICKS, för 80:- styck. Fantastiskt billigt! Fick även med mig två paket hårfärg. Tänkt lägga i en 6:a, alltså brunt, men när jag stod där i affären och skulle välja så fick jag för mig att jag ville ha en mer gyllenbrun färg, så det fick bli en chokladbrun isället.

Fick även med mig ett par nagellack från Mavala i en orange/röd samt en rosa nyans. Snyggt mot en vacker bränna. Nu ska jag dock börja med färgningen av håret. Sen tänkte jag sätta mig på balkongen och sola lite innan det är dags för att städa här hemma.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0