FLYTTA

Jag funderar. Skulle vilja ha en 'nystart' här i bloggen. Har en ny design som väntar på att få läggas upp. Men på nåt vis vill jag börja om från början. Om det innebär en helt ny blogg och ny adress, eller bara en ny design och en nytändning vet jag inte ännu. Men jag antar att den som lever får se. Skulle så gärna vilja byta just bloggnamnet. Och då jag gissar att bloggen i fortsättningen kommer få en ny inriktning, och bli mer som en fotoblogg så vore det ju passande att göra dessa förändringar nu. Nåja. Får fundera lite mer. Vill ju inte tappa er läsare, men ni kanske följer med mig vidare till 'nästa' blogg, om det nu blir en sådan. Och ni som följer mig med bloglovin kanske också hänger med? Får hoppas det.

Men tills vidare får det vara som det är här i bloggen. Kommer va ledig en del dom närmaste veckorna och om det då är dåligt vädet så kommer det väl finnas tid över till att både fotografera och fixa bloggen.

Men nu - jobba vidare. Slutar 17.00. Då blir det after work. Gotta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0