ETT SAMTAL


Steg upp för ett tag sen och bestämde mig för att ägna dagen åt att storstäda. Hann bädda sängen och plocka undan lite kläder, då mobilen ringde. Det var från jobbet. Dom var en man kort, så jag åkte på jobb idag. Attans. Ville verkligen vara ledig. Men vad gör man, kan ju inte tacka nej till jobb. Så idag jobbar jag 10.15-16.45. Blir ett kort pass, men det är ju alltid nåt. Lät dock som att dom behövde mig imorgon också, då jag egentligen skulle vara ledig. Nåja. Jag vill ju jobba såklart! Men det är lite jobbigt när man liksom ställt in sig på att få va ledig några dagar.

Well, well. Måste gå och göra mig klar nu. Vi hörs!

(På bilden ser ni vår 'nya' fondvägg, tror inte jag visat den här i bloggen innan..!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0