EN FRALLA TILL MIG, TACK!


(Bild lånad från Blocket)

Oj vad jag vill ha en hund! Inte vilken hund som helst, utan en fransk bulldog. Jag har kärat ner mig totalt. För er som känner mig väl så har jag alltid velat ha en prazsky krysarik, men då Tobbe inte är överförtjust i just den rasen, så har vi nu hittat en som vi båda gillar. Och det är just en fransk bulldog. Så nu är det bestämt, att vi kommer bli med fralla nån gång i framtiden, förhoppningsvis rätt snart. (Om jag får bestämma) Men det är ju en del saker som spelar in. Helst vill vi ju såklart ha hus innan, och veta hur det kommer se ut med jobb och sånt då man såklart inte vill lämna den lille hemma allt för länge. Och sen så måste nu någon av oss vara hemma med lillsparveln i början.

Tobbe försökte lura mig att han köpt en hund till oss idag. Men jag förstod såklart att det inte var sant, då han ju aldrig skulle köpa en hund utan att jag får var med och 'välja'. Men oj så glad jag hade blivit om han verkligen köpt en! Tänk om vi kunde få charmtrollet ovan! Men nej, det får vänta ett slag...

Idag (måndag) är det i alla fall Tobias födelsedag. Men den är slut på några minuter. Men vi har iaf haft kalas hela kvällen. Det har varit så mycket folk här att jag är alldeles virrig i huvudet. Så det ska verkligen bli skönt att krypa till kojs. Dock står jobb på morgondagens schema, men det ska nog gå bra. Jobbar 9-18 passet, och det brukar va helt okej.

Nu väntar jag bara på att Tobias
ska bli klar med duschandet så vi kan krya ner i sängen och mysa tills vi somnar. Det är bland det bästa jag vet, att ligga i sängen, tätt intill och bara rå om varandra. När han viskar små kärleksförklaringar och pussar mig i nacken. Det är då jag vet att det här är menat att vara föralltid.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker verkligen att Tobbe ska överaska dig med en liten vovve och jag tycker inte alls ni ska vänta jag vill att ni ska skaffa en nu=)

2009-07-07 @ 11:36:15
Postat av: Frida

Fin blogg du har:) Gillar din design :)

2009-07-07 @ 21:48:47
URL: http://choconut.blogg.se/
Postat av: siri skywalker

så galet söt!!!!!!!

2009-07-10 @ 15:32:55
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Oh jag har en prazsky men den där är nästa på min lista!!

2009-07-13 @ 08:43:37
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0