BLACK IS BACK



Ett par klackar och en kjol som inhandlats nyligen. Paljetter känns inte så 2009, men det skiter jag i. Gillade dem båda, så därför fick dom följa mig hem.

Håller på att tvätta nu, har en maskin kvar. Sen ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för dagen. Tobbe skulle försöka sluta tidigare idag, så då dammar vi nog iväg till luleå en snabbis för att köpa lite alkohol och annat smått och gott. Men innan dess hade jag tänkt hinna med en runda på stan. Köpa ett nagellack bland annat. Sen blir det festligheter. Det blev som så att vi köpte en helhelgsbiljett till PDOL, så det blir tre dagars konstant festande. Typ. Kommer bli sjukt roligt, är grymt taggad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du får en uuunderbar dag idag!

Inte precis ädret som man hoppats om!?

Aja, kram Amanda

2009-07-23 @ 10:25:33
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Jossan

Snygga!

2009-07-25 @ 10:44:41
URL: http://myrtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0