A FLOWER IN THE SUN

Har suttit ute på balkongen ett tag. Tänkte passa på medan solen är framme, och jag är ledig. För klockan 14.00 börjar allvaret igen. Slutar 21 ikväll, så det blir en låång dag. Har samma pass imorgon, och resten av veckan är det 8-17pass som gäller. Dock är jag ledig lördag-söndag, vilket jag längtar till.

Blomman nedan fick Tobbe av sin mor, min svärmor, på sin födelsedag. Den är verkligen en trevlig färgklick på vår annars så tråkiga betongbalkong. Så den tackar vi för!

Bild tagen med OLYMPUS X-750. Den tar bra bilder, men den är ju ingen Canon EOS 450 precis..

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Haha min sambo var inte heller helt okej med det från början men när vi såg henne första gången (fyra veckor gammal) så tror jag faktiskt att han blev mer kära i den lilla saken än vad jag blev och sen dess har dem varit oskiljaktiga. Hon är snart två år och absolut det bästa som hänt oss :) Lycka till med er vovve (om det blir någon :)

2009-07-14 @ 00:03:26
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha nej han vågar äskert inte för att han är rädd för att vilja ha en sen haha.. nej men det är faktiskt något med killar och små hundar, min vän sitter i samma sits som dig.

2009-07-14 @ 10:30:13
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

vilken fin blogg du har!=) lägga till varann på bloglovin kanske?

2009-07-14 @ 12:48:11
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0