A CLOSE UP THAT'S NOT THAT CLOSE..

Canon EOS 450D + Canon 18-55mm IS

Gissa om jag längtar tills mitt närbildsfilter kommer! Vill fota en massa close ups, men jag kommer aldrig riktigt så nära som jag vill. Så jag hoppas att filtret kan hjälpa mig där..

Idag ska jag i alla fall ner på stan en sväng. Ta en fika, nån? Hör av dig isf. You got my number! Tänkte också hinna med lite shopping innan jag börjar jobbet klockan 15. Behöver lite småsaker, bland annat en nya ögonfransböjare och en eyeliner. Några nya skuggor vore också roligt.

Men nu väntar en lång och härlig dusch, lite frukost och sen börjar jag dagen med en prommis ner på stan. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Tack så jätte mycket! :) Fin blogg!

2009-07-29 @ 08:37:34
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

ja precis, mycket skitsnack där hos brunettbella

2009-07-29 @ 16:11:08
URL: http://ewragne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0