DAGEN I BILDER



UPPDATERING

Insåg nu på morgonen att det kanske är svårt att, bara genom att se bilderna, förstå vad jag gjorde igår, så jag tänkte förklara lite snabbt.

Dagen började med att jag och Tobias for till hans jobb och tvättade bilen. När det var gjort for vi och hälsade på hos Krille och Li, och hjälpte till att måla och spackla i deras sovrum. Kring fyra for jag och Tobbe till hans föräldrar och åt middag tillsammans med dem, och Tobbes bror och hans tjej. Det var riktigt trevligt, som alltid! Efter maten och efterrätten for vi och hämtade upp Krille och Li, hyrde en film och köpte lite gotta, och for till dem för att se film. Och självklart tittade vi på deras toksöta kattungar också!

Och där var söndagen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0