LÖRDAG & SÖNDAG




Här ovan ser ni gårdagens middag, som jag avnjöt tillsammans med Tobbe, Lunkan och Maja. Egentligen är jag ju inte så mycket för fisk, men eftersom jag själv fångat den ena (öringen) så var det klart att jag mumsade i mig det ändå.

Idag har jag och Tobbe varit och kört skoter. Vi for en sväng till Böle och hälsade på mamma och pappa, så det blev en 'långsväng'. Riktigt roligt var det!

Men nu ska vi hoppa i duschen och sen ägna resten av eftermiddagen och kvällen åt mys och film i soffliggande läge.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Li

men du behöver ju inte snus för att hålla humöret uppe :P hehe går inte bara att sluta sådär "poff" :P

2009-02-23 @ 09:02:41
URL: http://physical.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0