ETT FINT LITET HUS, MEN INGET FÖR OSS




Nu har vi varit på husvisningen
, och det var ett jättefint hus! Tokfräscht och mycket gjort, men ändå inget hus för oss. Garaget var jättelitet, så det gillade vi inte, speciellt inte Tobias. Sen så kändes det rätt litet, för att vara 124 kvm. Men det känns nästan skönt att vi inte föll för detta hus också, som vi gjort med två andra hus. För då blir det inte lika jobbigt när man vet att man inte kan köpa det.

Så vi letar vidare. Det dyker nog upp nåt annat som passar oss bättre, och förhoppningsvis ett jobb till mig också. Men nu ska jag dricka lite cola, äta ett äpple och se Lyxfällan.

Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 21:56:25
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0