DRICKA VIN OCH SNACKA SKIT


(Bild från vår gamla lägenhet. Saknar den ibland, även fast vi bor hundra ggr bättre och finare idag. Men då liksom ikväll ska yellow tail få göra oss sällskap.)

Den här dagen har kännts himla trist
måste jag säga. I alla fall fram tills nyss, då jag fick ett sms från Tobias. Han undra om vi skulle vina med Lunkan och Maja ikväll. Och visst vill jag väl det! Vi har ju två flaskor vin här hemma som bara väntar på att få öppnas, så det blir kanoners. Dom skulle bjuda oss på middag också. Trevligt! Det har ju blivit lite av en tradition att vi äter middag med varandra i alla fall en gång varje helg, så det var liksom väntat, men ändå.

Blev riktigt taggad nu! Enda 'nackdelen' med 'kvällens program' är väl att Tobbe blir så galet full av att dricka vin. Han blir så full, så full, men vill inte erkänna det. 'Karlar som jag blir aldrig fulla'. Nä just det ja... Och vem är det som får ta hand om honom dagen efter? Nåja, får be honom att dricka med motta, det är ju trots allt Alla hjärtans dag imorgon, och då måste han ju orka med en hel del mys och bus med mig.

Nu ropar duschen på mig (typ), så det är bäst att jag kilar. Vi skulle vara där 17.30, så jag känner mig lite stressad. Ha det så bra, så hörs vi!

Puss, och ha en bra alla hjärtans dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe, hittade inte den andra rosa så jag tog bara nån x) och jag hade bråttom på morgonen .. :p

2009-02-13 @ 15:09:32
URL: http://bellaholic.blogg.se/
Postat av: georgia

hehe a visst va den :D perfekt till vardag

ha en fin fredag

2009-02-13 @ 15:12:14
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0