A BOLD TYRA


En flintskallig Tyra Banks, vad tror ni om det? Haha, nej men jag började med denna igår kväll, och fortsatte med den när jag vaknade i morse. Men den blev bara helt galen! Ögonen, ögonbrynen, hudfärgen, läpparna.. Allt blev fel, fel, fel, så jag brydde mig inte ens om att börja med håret. Den får vara klar nu. Får låtsas som att det är precis så här jag tänkte mig den..

Måste verkligen öva, öva, öva.
Trodde att det här med illustrationer och vectorgrafik satte sig i ryggraden, precis som det här med att cykla, men icket.

Kommentarer
Postat av: Adessa

Inte så likt Tyra, men jävligt snyggt ändå! Hur har du lärt dig att illustera så bra? Guider på nätet eller liknande? Tycker du att det är svårt?





//Adessa

2009-02-18 @ 18:35:50
URL: http://adessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0