DAGENS INKÖP


Två linnen. Kunde inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha, så jag tog båda.
 


Hårkur från BJÖRN AXÉN


Inpackning från Wella.


Ögonskugga från IsaDora.

Och det var resultatet av dagens shopping.
Plus en deo som jag inte kom ihåg att fota, men det var nog inte så mycket att se heller så. Men fick som ni ser inte med mig så mycket hem, konstigt nog. Hade planer på att köpa skor, men det känns så himla svårt. Ska man köpa pumps/ballerina eller höstskor?! Det är ju inte sommar längre, men liksom inte höst heller. Så jag tror minsann att jag får vänta lite med skoköp...

Kommentarer
Postat av: Maja

oh så snygga linnen, vill jag också ha!

2009-08-19 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0