TACK NI UNDERBARA BÄST-VÄNNER

Har man världens bästa vänner, eller vad? Lunkan ringde idag och sa att han och Maja var på Hemtex i Luleå och att kuddarna som jag vill ha fanns där. Han undrade om han skulle köpa dem åt mig. Och självklart ville jag det! Jag sa att han skulle köpa en, vilket han också gjorde. Åh, ni är så bäst, bäst, BÄST! Och självklart inte bara för att ni köper en kudde åt mig, men för att ni faktiskt tänker på mig när ni är iväg sådär. Gullungar, vad jag tycker om er!



Så nu ligger kudden så fint här bredvid mig i soffan.
Jag var i valet och kvalet om jag skulle ta en eller två kuddar, men jag bestämde mig för att börja med en. Tanken är att jag ska köpa några enfärgade kuddar till, som går i ton med den blommiga kudden från Hemtex. Tror det kommer bli snyggt. Sen är det bara lite nya gardiner, plädar, ljus, dukar och lampor som saknas så är jag nog nöjd. Tills vidare i alla fall. Så småningom blir det även en ny matta, och när vi köper hus kommer även möbler att bytas ut. Men tills dess så piffar vi upp läggan med diverse småtjaffs.

Kommentarer
Postat av: Sara ^^

jag hra laddat upp en bild på mina nu de andra var Fokis hahah :)

2009-08-24 @ 12:58:07
URL: http://saaraass.blogg.se/
Postat av: Sara

tack hahah (L)

2009-08-24 @ 13:11:22
URL: http://saaraass.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har mina snällare stunder ibland=)

2009-08-24 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0