ETT TIPS TILL MINA ÄLSKADE LÄSARE


Vill du ha chansen att vinna 3 par skor, 2 par väskor eller ett presentkort på kläder? Jag tänkte väl det. Då måste jag tipsa om hur du ska gå till väga! Det enda du behöver göra är att svara på några frågor i en konsumentundersökning, och du är med i utlottningen. Dessutom får alla som deltar ett presentkort på 150:- som kan användas på Inwear, DYRBERG/KERN och Friis & Company.

Varför jag tipsar om just detta är för att jag ligger hemma helt ensam eftersom jag är sjuk. Men bara för att jag mår dåligt, ska inte mina fina läsare behöva göra det. Så ta chansen att vinna något snyggt nu! Klicka på VINN-knappen här ovan för att komma till tävlingen och undersökningen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg! :D

2009-08-29 @ 00:59:42
URL: http://haannaash.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: tack tack! :D

2009-08-30 @ 11:09:07
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0